Hordes of the Underdark végigjátszás

Első Fejezet
Második Fejezet
Harmadik Fejezet

Első Fejezet
Yawning Portál (Emelet)
Yawning Portál (Földszint)
Vízmélyvára
Hegymélye Bejárata
Hegymélye Első Szint (Központ)
Hegymélye Első Szint (Észak)
Hegymélye Első Szint (Dél)
Hegymélye Második Szint (Központ)
Hegymélye Második Szint (Dél)
Hegymélye Második Szint (Kelet)
Hegymélye Második Szint (Észak)
Hegymélye Harmadik Szint (Központ)
Hegymélye Harmadik Szint (Észak)
Hegymélye Harmadik Szint (Nyugat)

Második Fejezet
Loth Temploma
Lith My'athar Városközpont
Shaori Kopár Hegyoldala
Varázsló Torony
A Kastély
Az Alkotó Szigete
Romok: Első Szint
Romok: Második Szint
Romok: Harmadik Szint
Lith My'athar - Nyugat
Zorvak'mur
A Szem Zsarnokok Szakadéka
Kietlen Mélység
A Szekta Temploma
Harc a Kapuknál
Városközponti Harc

Harmadik Fejezet
Cania
Cania Meddői
Az Utánzó Kamrája
A Hosszú Halál Terme
Rejtvény Szoba
Fagyóriások Birodalma
A Vízmélyvári Csata


Első Fejezet

Yawning Portál (Emelet)

1 - Kezdet

Ebben a szobában ébredsz fel és látod,hogy egy drow tolvaj ellopja az utazóládádat, amiben a felszerelésed van. Meg kell ölnöd és a hullájában találsz egy tőrt, egy kalandor - követ, egy teleportációs eszközt és egy másolatot Deekin könyvéről (Deekin's book). Bejön a fogadós lánya felvilágosít a helyzetről és közli, hogy nyugottan használhatod az apja cuccait. Muszály rá hallgatni, mert meztelenül egyszál tőrrel a kezedben kezded a kalandot.

2 - Fegyvetár

Szedj össze mindent és ami nem kell azt add el.

3 - Közös Szoba

Egy őreg kalandozó Tanarell add néhány tippet, a túlélésről Mélysötéten. Egy szerzetes Cyphus mesél egy egy kicsit a bérgyilkos nemzetekről és Duman - ról aki egy expedíciót szervez Mélysötétre.

4 - Bezárt Szoba 1

Ebben a szobában találsz néhány mágikus tárgyat, varázstekercset és egy tűzopált.

5 - Bezárt Szoba 2

Ebben a szobában találsz néhány tolvaj eszközt és egy kevés aranyat.

Yawning Portál (Földszint)

1 - CSATLÓSOK

Négy csatlóst találsz itt a NWN - ből: Tomi Undergallows, Sharwyn, Daelan Red Tiger, Linu. őket csak később bérelheted fel.

2 - PARLEY

Ez a druida egy védelmező varázslattal lát el, ha meghallgatod a mondanivalóját.

3 - DURNAN

Durnan felvázolja a helyzetet: drow bérgyilkosok ölik az embereket Vízmélyvárában, akik Mélysötétről jönnek. Durnan egy kalandozó csapatot szervez, hogy kiderítsék, hogyan jönnek fel és megállítsák a drow bérgyilkosokat. Ahogy vége a "mesének" drow harcosok megtámadják a csapatot.

4 - AZ ÜREG

Ez az ajtó nyílik az Üregbe.

5 - KONYHA

A konyhában van néhány cucc ami a tárgykészítőknek fontos lehet.

6 - VÍZMÉLYVÁRA ( WATERDEEP )

Az ajtó Vízmályvára (Waterdeep) utcáira nyílik. A legtöbb ajtón nem lehet bemenni, de van kettő bolt ami nyitva van.

7 - AZ ÜREGI CSATA

Miután leölted a drow - kat le kell menned az Üregbe és harcolni. Durnan lezárja az Üreget, de kettő beholder feltűnik és elkábít téged és Durnan - t. A négy Neverwinteri csatlósuk utánuk megy. Durnan azt akarja, hogy menj utánuk,de csak akkor ha felkészültél (felfegyverkezés, pihenés).

8 - FEHÉR THESTA

Fehér Thesta megtud gyógyítani és vehetsz tőle cuccokat, de a városi boltokban jobb cuccokat vehetsz. Adni fog neked egy a Feltámasztás Pálcáját (rod of resurrection), amivel fel kell támasztani a négy Neverwintai csatlóst, akik Mélysötét első két szintjén haltak meg.

9 - DEEKIN

Deekin veled tart, ha akarod. ha a kiképzéséről kérdezed, akkor megtudhatod, hogy sárkánytanonc lett belőle, de csak akkor fogja használni a tudását, ha megkéred, hogy alakuljon át. ő az egyetlen csatlós, akit magaddal tudsz vinni mind a három fejezetben.

Vízmélyvára

1 - YAWNING PORTAL

Yawning Portal belyárata.

2 - MÁGIKUS BOLT

Ez a bolt Sobrey mágusé, akinek nagy választékban vannak mágikus fegyverei, páncéljai, nagy varázslatai. A teleszkópot használva látni fogsz egy rövid bejátszást a Mágia Iskola elleni drow támadásról.

3 - SMITHY

Argali Smith jobb fegyvereket árusít, mint Fehár Thesta.

Hegymélye Bejárata

1 - A GYÁVA GOBLIN

Ahogy belépsz a barlangba egy gyáva goblin fut oda hozzád és figyelmeztet Hegymélye veszélyeire ( de újjat nem mond ). Elmondja azt is, hogy az ő alkotója és gondozója eltűnt, a nyugalmat felváltotta az anarchia. Különösen ogrék és tündérek viszálykodnak egymással. Felküldheted Durnanhoz, mintha a segéded lenne és fönt, ha meggyőződ Durnant, hogy agyjon neki munkát, akkor kapsz néhány jó pontot, vagy kinyírhatod, vagy hagyod elmenekülni.

2 - AZ "ELSő ÍZ"

Bemelegítésnek egy csontváz harcos vár rád. Nem könnyű végezni vele, jó tanács: szerezz jó fegyvert.

Hegymélye Első Szint (Központ)

1 - SHARWYN

Itt találod Sharwyn - t támaszd fel Rod of Resurrection nevű bottal amit Fehér (White) Thesta adott. Küld vissza a felszínre.

2 - RAJTAÜTÉS

Ebben a szobában néhány drow megtámad, de nem vészes. Egyedüli nehézséget a pap és a mágus jelenti: a pap sötétséget varázsol, a mágus láthatatlanná válik.

3 - PORTÁLOK

Különböző helyekre mehetsz ezeken keresztül.

4 - DAELEN

Daelen Red Tiger fekszik ebben a szobában. 14 tükör van itt, 13 - ban van valami cucc, minden tükörből csak egy darab tárgyat tudsz felvenni és a tükör eltűnik. Célszerű csak azt, amelyik a legértékesebb. Az egyik tükörben a gonosz tükörképed lesz és ki kell nyírnod.

5 - CSATA

Hárpiák és ogrék aprítják egymást. Nyírd ki a túlélőket és szedd össze a cuccokat (ládákban).

6 - ÉBRESZTÉS

Az Alvó Királyok Termében van néhány élőholt, amik a trónjaikon ülnek. Az egyiknek van egy beszélő kardja, ami megkér, hogy vidd őt magaddal, mert unatkozik. Ha ezt megteszed akkor a királyok felébrednek és harcolnod kell. Javaslat: fedezd fel a rejtett ajtókat (S) első lépésben. Így ha vesztésre állsz, akkor csak beugrassz az egyik ajtóba és regenerálódj, utána harcolj tovább. Ha nem akarsz harcolni, akkor kapd fel a kardot és használd valamelyik rejtek ajtót. A kard támadómodosítója + 4 és van + 5 vámpirikus regenerálódás. + még fel kell venned egy kék botot az egyik csontkupacból.

7 - RAJTAÜTÉS

Megint drow - k.

8 - KIRAKÓ

Csak tedd be a színes botokat a tartókba és told meg a tartó karokat. A karok nam mennek vissza a helyükre, mindig neked kell állítani.

9 - KÉK SÁRKÁNY

Egy öreg kék sárkány van itt. Ha végeztél vele, akkor mögötte van egy láda amiben Halaster nagyítója van.

Hegymélye Első Szint (Észak)

1 - ZÖLD PÁLCA

A zöld pálca egy holttestben van.

2 - GUBÓK

Egy titkos ajtó nyílik ebbe a terembe, ahol találsz néhány pókgubót, amikben tárgyak vannak.

3 - ORK RAJTAÜTÉS

Egy titkos ajtó nyílik ebbe a terembe, ahol orkok támadnak rád.

4 - ZŰRZAVAR SZOBA

Itt van néhány oszlop, amik mágikus energiával támadnak rád, ha a csapdával ellátott területekre lépsz. Van egy működtető kar a szoba végében, amit ki kellene kapcsolnod ( a csapda nélküli területeken keresztül kell menned ), de ott drow mesterlövészek támadnak rád ( nyílpuskával ). A háttérben lesz egy láda, amiben egy adamantin mellvért a jutalmad.

5 - ILLÚZIÓ SZOBA

Ez a szoba tele van ládákkal, de ahogy kinyitod az egyiket az összes láda denevérré változik.

6 - VÖRÖS PÁLCA

A Drow ebben a szobában birtokolja a pálcát. Vedd El !!!

7 - SZARKOFÁG

Itt egy szarkofág van, amit ha kinyitsz egy múmia lord támad rád.

8 - FEHÉR PÁLCA

A ládában van a fehér pálca. Néhány ogréval kell megküzdened.

9 - OGRE FőNÖK

Az ogre főnök, Olgin Hasterean, egy rendkívül intelligens mágus. Ha legyőzted megkérdezheted, hogy hogyan lehet eljutni az ő szobájából a következő szintre ( az átjáró el van torlaszolva, amit fel kell robbantanod az alkimista tűzzel ), a párbeszéd után elengedheted vagy kinyírhatod. Az alkimista tüzet HEGYMÉLYE: ELSő SZINT DÉLI oldalán lesz ( egy nagy hordó ).

Hegymélye Első Szint (Dél)

1 - HÁRPIÁK

Dühöngő hárpiák és gonosz nimfák vannak ebben a kamrában.

2 - KAR RELYTÉJ

Mindhárom szobrot az ajtó felé kell fordítani és a karokat eltolni, mert addig abban az irányban marad és energiát fognak kilőni, ami berobbantja az ajtót. Itt tálász néhány frankó cuccot.

3 - GONOSZ TÜNDÉRKÉK

A GONOSZ TÜNDÉRKÉK fel fognak ébreszteni néhány zombi védőt és harcolhatsz.

4 - TÜNDÉR KIRÁLYNő

Könnyű legyőzni, miután kiszedted belőle az információt kinyírhatod vagy elengedheted. Az alkimista tűz egy hordóban van, ezzel kell felrobbantanod az ogre mágus kamrájában levő átjáró torlaszát, amiért 2000 tp - t kapsz. Tedd a hordód a torlasz elé és dobj rá egy palack robbanó elegyet ( alkimista tűz a neve ennek is amit akár meg is vehetsz, de találni is fogsz ).

Hegymélye Második Szint (Központ)

1 - Menekülő Gólem

Itt lesz egy rövid bejátszás, ahogy egy húsgólem elmenekül néhány drow elő. Miután elmenekült a drow parancsnok elmondja a többieknek, hogy meg kell találni a láncot amit a gólem elvitt. Egyet meg fogsz találni, itt az elején, egy menekülő goblinnál. Nyírd ki és vedd el.

2 - Sírrablás

Van itt néhány kincses láda és néhány múmia.

3 - Réjtvényajtó

Ebben a rejtvényben 4 db színes láncra lesz szükséget, utána nézz bele a medencébe és meglátod hogy melyiket kell meghúzni, hogy kinyíljon az ajtó. Ha belépsz találkozol Bergerrel a húsgólemmel akit Halaster kászített. El fogja mondani hogy Halastert drowk tartják fogva valahol az alsóbb szinteken. Indulás a 3. szintre.

4 - Déli Ajtó

5 - Keleti Ajtó

6 - Északi Ajtó

Hegymélye Második Szint (Dél)

1 - Alvezér

A drow alvezér kinyírása után tiéd lesz minden mágikus cucca, többek között a dzsinn, amit Halastertől loptak el. The drow sub-commander is hanging out here. A dzsinn árul néhány erős mágikus cuccot és naponta háromszor idézheted meg.

2 - TOMI UNDERGALLOWS

Tomi Undergallows holteste fekszik itt és feltámaszthatod magaddal viheted vagy visszaküldheted a felszínre.

Hegymélye Második Szint (Kelet)

1 - RAKSHASA

Itt egy rakshasát kell kinyírni.

2 - Imposztorok

Egy öreg ember, a rabok vezére elmondja, hogy ha odaadod neki portálaktiváló követ akkor ők kiszabadulnak. Ha egyetértesz vele, akkor előugrik a dzsinn és figyelmeztet, hogy az öreg ember egy rakshasa. Ha leölted, a hullájában lesz a vörös lánc.

3 - LINU

Linu a szarkofágban van, támaszd fel és küld vissza a felszínre.

4 - Portál

Ha használod az aktiváló követ a portál kövön, akkor megnyílik egy átjáró a felszínre ( Yawning Portal inn ).

Hegymélye Második Szint (Észak)

1 - Javaslat

Először öld meg a sámánokat aztán a többit.

2 - Kőgólem

3 - Híd

Ahhoz, hogy át tudj kelni a hídon kell hogy legyen lőfegyvered. Likvidáld a goblin íjászokat és ballisztákat, de vigyázz mert vannak sámánok is a háttérben.

4 - Misztikus Karok

A goblin ebben a szobában karokat mozgat, de ne foglalkozz ezzel, nyírd ki és lesz nála néhány jó cucc és az egyik lánc.

Hegymélye Harmadik Szint (Központ)

1 - NATHYRRA

Egy drow, akit Nathyrrának hívnak bukkan föl és közli veled, hogy ő egy lázadó csoport tagja és esetleg később szövetségre léphetnétek. Azt is elmondja, hogy hol tartják fogva és hogy hol találsz egy csapat formoriánt akik lehet hogy segítenek.

2 - FORMIANS

Ha kiszabadítod a formoriánokat, ásni fognak neked egy alagutat, hogy elkerüld a drow táborral az összetűzést ( vagy hátulról támadj és a formoriánok után felszámold a drow tábor maradékát ).

3 - Drow Tábor

Minden varázslatot végy magadra, ha megtámadod a tábort. Először próbáld megölni a drow mágust utána a fegyvermestert. A duegár törpék és a mesterlövészek nem vészesek.

4 - Északi Átjáró

Hegymélye Harmadik Szint (Észak)

1 - NATHYRRA Tanácsa

Ahogy belépsz Nathyrra ismét felbukkan és adni fog néhány tanácsot a következő akadályok leküzdésére illetve adni fog egy térképet.

2 - Alattomos Támadás

Ha követed a tanácsát, akkor találni fogsz egy kőrakást az északi átjáróval szemben. Megvizsgálod őket és itt belépsz egy titkos átjáróba ami egy balliszta mögé vezet. Itt lesz egy kemény csata.

3 - Öreg Zsákmány

Itt van egy láda amiben többségben a formoriánok tulajdona van ami most már a tiéd.

Hegymélye Harmadik Szint (Nyugat)

1 - NATHYRRA

Nathyrra ismét felbukkan és segít kiszabadítani Halastert a drowk fogságáól.

2 - Halaster Kiszabadítása

Jól teszed ha megfogadod Nathyrra tanácsát. Ha eltöröd a 3 követ ami Halaster körül van, akkor Halaster kivégzi az összes drowt. Ne lepődj meg, de Halaster megköt az akaratával, hogy menj Mélysötétre és pusztítsd el a gonosz Valsharesst. Csak Nathyrrát és Deekint viheted magaddal, a többi csatlóst nem. Nem fogsz tudni visszamenni Vízmélyvárba (csak a Kaszás Birodalmába, ami már megváltozott ).


Második Fejezet

Loth Temploma

1 - Új Barátok

Miután Halaster lezavart, megérkezel Lolth Templomába és megismered az új drow szövetségeseidet. Valsharess megszerezte a hatalmat, hogy megszerezte a hatalmat Mélysötét felett és szolgaságba akarja a felszíni világot. Természetesen meg kell állítanod őt, bár fogalmad sincs hogy hogyan ( még !! ). Nem lesz könnyű, mert megidézett egy főördögöt, hogy védelmezze őt.

2 - Új Csatlósok

Nathyrra ( mágus - bérgyilkos ) segít neked akárcsak Valen Shadowbreath (fegyvermester). Ha Deekint nem viszed magaddal, akkor csak ők ketten lesznek használható csatlósok. Beszélj mindkettővel, s megtudod, hogy Valsharess illithidek ( agymanipulálók ), beholderek ( gyilkos, sokszemű lények ) seregeivel van segítve + még élőhalott sereggel is rendelkezik. Van két sziget, melyeken találhatsz kincseket és szövetségeseket.

Lith My'athar Városközpont

1 - Bizalmatlan Drowk

A legtöbb drow nem értékeli a segítségedet, ezt megtudod ha beszélsz velük.

2 - RIZOLVIR

A kovács Rizolvir, feltudja tuningolni a fegyvereidet, de minimum 50,000 arannyal kell rendelkezned és vehetsz nála tápos cuccot.

3 - CHUG!CHUG!CHUG!

Itt van egy mélységi gnóm, aki egy ivó versenyen vesz részt. Megdumálhatod a mesterével, hogy hagyja abba és ezzel megmented az életét, jutalmad néhány jó pont. De az ellenkezőjét is megteheted és akkor meg fog halni alkoholmérgezésben.

4 - Családi Viszály

Felvehetsz egy missziót a drow lány anyját. Jobban jársz ha elfogadod, mert elfogja árulni a szövetségeseidet tehát a végén még velük is meg kell küzdened, ha megteszed + még kapsz 5000 xp - t és 20000 aranyat + ha ügyes vagy, vagy rápirítasz kapsz még egy mágikus kaszát.

5 - MAE'VIR Háza

Itt kell kinyírnod a drow lány anyját.

6 - GULHRYS

Gulhrys nagy mágus akinél vehetsz mágikus dolgokat, de nagyon magasak az árai.

7 - Ilmoth

Ilmoth parancsnok tanácsokkal fog ellátni leendő csatáiddal kapcsolatban.

8 - A Kikötő

Cavallas fog elvinni a szigetekre és kapsz infót a szigetekről. Az egyiken gólemek a másikon Alvariel van.

9 - Nyílvánvaló Végzet

Ez a bejárata ( nyugat ), beholderek, ilithidek és élőhalottak birodalmába.

Shaori Kopár Hegyoldala

1 - " Strandbejárat "

Itt egy gyenge drow csapat vár és a vezérük Sabal egy drow panő - mágus, akit ha kellően megsebzel, el fog tűnni, de később úgyis ki kell nyírnod.

2 - Kábult Avariel

Két szárnyas elf üdvözöl, ahogy belépsz. Olyanok ki, mint akik valamiféle varázslat hatása alatt állnának, nem emlékeznek arra, hogy hogyan kerültek le Mélysötétre. Az ő királynőjük majd felvilágosít a helyzetről.

3 - Lógós Kereskedő

Ez a kereskedő nem foglalkozik a vásárlókkal. Neked az a dolgod vele, hogy elszedd tőle egy törött tükör darabját. Ezt úgy tudod megszerezni, hogy adsz neki egy értéktelenebb dolgot, ha a meggyőző képességed magas, akkor neki tudsz adni egy elátkozott pénzérmét ( ami persze kamu ). Adni fog egy iránytűt, ami jelzi ( gyors villogással ), hogy hol van a szilánk. A szilánkot a könyvtár mögött egy rejtett szemétkupacban találod.

4 - Könyvtár

A könyvtár őre közli, hogy a könyvtáros átváltozott medúzává. Megemlíti, hogy a szoba déli oldalán találsz egy italt, ami megvéd a medúza kővé változtató varázslatától. Miután megittad az italt meggyőzheted, hogy adja oda a szilánkot, de ki is nyírhatod.

5 - Sabal Csapdája

Nyírj ki minden drow, de ha lesebzed Sabalt, megint el fog tűnni.

6 - Gonosz Templom

Néhány dridder védi a templomot. Ha belépsz a templomba egy drow pap ( Talona hívő ) megmérgez. Hogy megkapd az ellenszert, vagy elfogadod az ajánlatát és harcolsz legyengítve, vagy egyszerűen kinyírod.

7 - Shaori

Shaori királynő ebben a barlangban van. Mielőtt belépsz harcolni fogsz nehány drowval. A szilánkot odaadta Sabalnak, tehát ezt majd tőle kell megszerezni majd a trónteremben, de a keretet is itt találod meg.

8 - Varázsló Tornya

Petyr Trenkhold lakik a toronyban. ő odaadta a szilánkját a tanoncának, aki be van zárva a toronyba. 9 - ez a kastély bejárata. Ha megvan a 4 db szilánk, akkor menj be és küzdj meg Saballal. Lesz vele néhány drow, ha meg van mind az 5 darab add oda az udvari bolondnak.

Varázsló Torony

1 - Könnyű Takarítás

Vrocks és drow harc. Gyilokra fel !

2 - Balor Lord

A balor lord nem könnyű eset. Használj kőbőrt és ne varázsol, mert anti - mágia van a toronyban.

3 - A Varázsló Tanonca

Meg fog támadni, de ha lesebzed ( majdnem meghal ) oda fogja adni a szilánkot.

A Kastély

1 - Dridder Főnök

Először nyírd ki a főnököt és a varázshasználókat, utána a többi már nem vészes. Megkapod a főnök rövid nyilát, ami villámot tud idézni + elektromos sebzés + végtelen nyílvessző.

2 - Bérgyilkos Dridder

Durvább, mint a főnök, de megéri kinyírni, mert van egy +8 - as tőre, amit csak bérgyilkos használhat, szóval odaadhatod Nathyrrának.

3 - A Bolond

Elmesél egy történetet: a tükör egy hatalmas mágikus tárgy, amit a királynő arra használt, hogy megfigyelje az alatvalói életét ( kémkedés ). Amikor Halaster után kémkedett, ezért Halaster az egész várost levarázsolta Mélysötétre és összetörte a tükröt. Ha Sabalt legyőzted, akkor add oda a bolondnak az 5 db szilánkot. ő megjavítja tükröt és a királynő neked fogja adni. Jó cucc tud egy csomó varázslatot.

Az Alkotó Szigete

1 - Szürketörpe Tábor

Ahogy belépsz egy duergar csoport üdvözöl. ők kincsvadászok és nem érdekli a harcod a Valsharessel. Nem sok sikerrel jártak, mert egy guberáló gólem megjavítja az elpusztított gólemeket és a mágikus védelmét nem tudják áttörni.

2 - A Romokba

Miután kijössz a duegárok nem lesznek barátságosak, azt javaslom, hogy nyírd ki őket.

Romok: Első Szint

1 - Kristály

Itt van egy mágikus kristály, amit használnod kell egy zacskó kékporral és vörös porral az alkimista asztalon ( tedd rá őket )és lesz egy tárgyad amivel a gólemeket egy helyre tudod hívni ( mindet egy helyre ).

2 - Könyvtár

Két könyvből megtudod, hogy hogyan készítsd el azokat az eszközöket amikkel a gólemeket irányíthatod. Az aranypálca is itt van, amit egy sárga és egy kék zacskó porral használd az alkimista asztalon. Ez a tárgy lelassítja a gólemeket.

3 - Merkil

Merkil ( egy törpe ) hullája fekszik ebben a szobában. a fegyvere jó a gólemek ellen a sisakja pedig az ilithidek ellen és van nála egy zacsi kék por. Mielőtt belépsz ebbe a szobába tedd le a földre a fegyvereidet, vagy harcolnod kell.

4 - Irányítóterem

Hívd ide az összes gólemet és nyírd ki őket. Használd a bal oldali panelt amíg 5 lesz, utána a jobb oldali panelt amíg 4 lesz. Amint feltűnik a guberáló gólem használd a középső panelt, ezzel elpusztítod őt. Ezzel az őrgólemeket is el tudod pusztítani.

5 - Páncélzat

Találd meg a titkos kart az oszlop (P), hogy hatástalanítsd a csapdád, ami a páncél körül van.

6 - Mithril Szobor

Tedd a szobrot és két zacsi kék port az alkimista asztalra és lesz egy gólem zúzó tárgyad.

Romok: Második Szint

1 - Gólem Viszály

A gólemek irtják egymást. Az egyik csoport szabad akar lenni, a másik csoport az alkotót követi, de az már halott.

2 - Az Alkotó Helyettese

Ha betudsz menni ( magas szintű csapda !!! ), akkor beszélj vele és add oda neki a lélek követ (soul gem ), erre ő elmondja a jelszót és így nem kell a mitrhilgólemekkel harcolnod és gond nélkül beléphetsz az Alkotó sírjába.

3 - Aghaaz Tábora

Aghaaz azt akarja, hogy vidd el neki Ferron fejét. Ha megteszed megígéri, hogy küldeni fog gólemeket a háborúdba Valsharessel.

4 - Ferron Tábora

Ha Ferronnak odaadod az Erő Kövét (Power Source), ami Aghaaznál van, akkor ők szabadok lesznek és Ferron tutira küldeni fog kettő gólemet a végső harcban.

5 - Az Erő Köve

6 - Harnadik Szint Bejárata

Romok: Harmadik Szint

1 - A Tükör Rejtvény

Mind a 4 tükröt el kell találnod, mielőtt egy energianyaláb eltalálna.

2 - Mithrilgólemek

Ha tudod a jelszó akkor gond nélkül átmehetsz, ha nem akkor harcolnod kell, ami nagyon durva.

3 - A Mester

ő egy demilich. Átváltoztatta magát egy mágikus lénnyé, mert az emberi testet gyengének találta. Nyírd ki. Ha mágiahasználó vagy, akkor tedd a gólemtestrészeket ( 2 láb, 2 kar 1 torzó és 1 fej ) a gólem készítő gépbe, a gépet az aktivátorral lehet kinyitni. Ha ezzel megvagy varázsolj a 4 oszlopra és kész a Pajzsőrző Gólemed, amibe 3 varázslatot tehetsz. A gólem kontroll amulett arra jó, hogy a gólemet odateleportálhasd magadhoz, ha nincs veled.

Lith My'athar - Nyuga

1 - Nyugati Barlang

A város kapuinál nincs semmi, de később lesz nagy harc.

2 - Drow Felderítő

Ha követed a felderítőt, akkor beugrik egy lyukba. Ha követed, akkor umber hulkkal kell harcolnod..

3 - Barlang

Itt néhány drider és hárpia vár.

4 - Beholder Barlang Bejárata

Olvasd el a híd irányító paneljét ( kapsz egy feliratot # és ! jelekkel ). Minden jelhez egy gomb tartozik, amik jobbra illetve balra mozgatják a jeleket. Ha magas a tudásod ( Lore ), akkor megtudod fejteni a jeleket és a leírás alapján aktivizálhatod a hidat. Ha nem, akkor nyomd a gombokat addig, amíg a panelen a következő ábra meg nem jelenik:

##############
# ! #
# ! #
# ! #
# ! #
##############

ekkor létrejön a híd. Hajrá!!

5 - A Barátságtalan Mélység Bejárata

6 - Zovak'mur Bejárata

Zorvak'mur

1 - Duegar Rabszolgagyűjtők

Egy csoport duergar beakar gyűjteni, de utána közlik veled, hogy a sisak, amit a duegar vezértől szereztél, megvéd az illithid befolyástól.

2 - Csendes Falu

Látni fogod, hogy a falu lakói befolyás alatt állnak. Jönni fog egy illithid, aki megpróbál meggyőzni arról, hogy vedd le a sisakod illetve mi dolgot van ott. (Én kinyírtam némely karakterrel).

3 - Szolga Bár

Itt elmondják a szolgák, hogy mi a helyzet illetve itt lehet venni szolgákat és meglehet nézni, ahogy harcolnak az arénában.

4 - Rabszolga Aukció

1000 xp kaphatsz ha veszel egy ember szolgát és hazudnod kell neki, hogy vigyen el egy üzenetet a Seernek. Miután visszatérsz a templomba felszabadíthatod őt. Ha megtartod, akkor harcolni fog mintsem szolgaként éljen tovább.

5 - Az Idősebb Agyhoz

Ha a diplomatikus utat választod, akkor kérd meg az itt lévőt, hogy beszélhess az Idősebb Aggyal. De ehhez le kell venned a sisakod és udvariasnak kell lenned. Ha odaadod neki a varázstükröt, akkor nem vesznek részt a háborúban. Én kinyírtam mindenkit és nem adtam oda a tükröt. Így lett néhány + xp, a legtöbb láda csak illúzió.

6 - Az Idősebb Agy

Az Idősebb Agy az elmédet egy álomvilágba viszi, fókuszálj a valóságra és meg kell küzdened egy ördöggel és még néhány lénnyel, mielőtt beszélhetsz vele. Még ad egy esélyt, hogy add neki a tükröt. A javaslatom nyírd ki őt és az összes illithidet, bár lesznek illithidek a harcban a Seer elégedett lesz a munkáddal.

A Szem Zsarnokok Szakadéka

1 - ELDATH RA'SIN

Itt találkozni fogsz egy drow elffel, Eldath Ra'sinnal.

2 - Mélyebb Barlang Bejárata

3 - ATTIZ

Egy kobold Attiz, mesélni fog a beholderek uráról. Valsharess megpróbálja őket is beszervezni a háborúba, de nem kedvelik őt.

4 - LYUK

Ez a lyuk vezet az obeliszk üregébe, ahol meg tudod szerezni a golyót amivel mágiasemlegesítést lehet idézni .

5 - BEHOLDER ZSARNOK

Csak nyírd ki és nem lesz több gondod velük, a végső harcban nem lesznek beholderek.

6 - OBELISZK ÜREG

Ahogy belépsz azonnal menj az obeliszkhez amilyen gyorsan csak tudsz. Az obeliszket hatástalanítani kell, mert mágikus cuccait használhatatlanok és így nem tudod legyőzni a Bebilithet. Ha az =93A=94 ajtónál jössz be, akkor magas mágiaismerettel kell rendelkezned, hogy hogyan nyisd ki a mágikus zárat. Ha ez nem jön be, akkor menj be =93B=94 ajtón. Hogy deaktiváld az obeliszket használd a rúnatáblákat, addig amíg kapsz négy vonalat amik egyeznek a használaton kívüli táblákkal, amik az obeliszkhez közel vannak. Ha ez megvan, akkor képes újra használni mágikus cuccokat és varázslatokat és használhatod a golyót a főnök ellen.

Kietlen Mélység

1 - SZIKLA GNÓM

A vezér elmeséli a közösség életét és, hogy ritkán látják az uraikat ( titokzatos urak ).

2 - SZOLGA Nő

Elmeséli, hogyha a gong megszólal akkor egy pap kijön és válasz egy új áldozatot.

3 - GONG

Üsd meg a gongot. Kijön a pap és megkérdi, hogy ki akar csatlakozni a szekta istenéhez. Mondj igent és bevisz, vagy nyírd ki és vele együtt az őröket is

1 - Földszint

Mielőtt messzire mennél Nathyrra el fogja mondani, itt vannak a Valsharess élőhalott csatlósai. Nem vészes.

2 - Első Emelet

Van itt egy oltár és egy könyv, amiből megismered ezt a kultuszt. A szobában van egy fekete gyöngy, amit ha az oltárra teszel, akkor a fegyvered sebzése szintcsökkentő is lesz.

3 - Soldaris

A Főpap kemény ellenfél, időmegállító varázst használ és ezalatt más helyre menekül és gyógyítja magát. Használj védőmágiát ( vagy italokat ) és rohamozd meg a papot illetve gyorsítsd fel magad.

4 - Kripta Bejárata

Szükséged lesz a kötélre, ezzel tudsz majd lemenni, de előtte harcolnod kell 3 csontgólemmel.

5 - Pokol

Ahogy megérkezel a "pokolba" az egyik pap üdvözöl, mert azt hiszi, hogy te vagy a következő áldozat. Nyírd ki és vedd el tőle az energiagömböt.

A Kripta Alsóbb Szintje

6 - Törékeny Láda

Fuss be a szobába és zúzd szét a ládát. Szedd össze a fakarókat és és használd a szarkofágban fekvő papnál ( döfd bele ).

7 - Vámpír Gyilkos

Tedd az energia gömböt az oszlopra, aminek ez energia sugara majd kinyitja az ajtót. Mindegyik szobában meg kell ölnöd mindenkit és a kis főnököknél lesz a többi gömb és értelemszerűen mindegyiket az oszlopokra rá kell tenni, hogy ki tudd nyitni a többi ajtót. A vámpír papokat úgy tudod kinyírni, hogy beléjük döföd a karókat, miután visszatértek a szarkofágjukba.

8 - Idősebb Szerzetes

Meg fogsz sebesülni az ajtaja előtti csapdától, zúzd be az ajtót, s utána beléphetsz a sírba.

9 - Megkínzott Deva

A szekta tagjai kínozzák Devát, az ő vérét használják a gólemek elkészítéséhez. Te is csinálhatod ezt néhány kaotikus pontért.

10 - Árnyék Mester

Öld meg az árnyékmestert és menj ebbe a szobába majd nyársald fel a hulláját. Megkapod az energiagömjét és egy pálcát amivel kiszabadíthatod Devát és ő segíteni fog harcolni Valsharess ellen.

11 - Soldaris Ismét

Itt végleg kinyírhatod Soldarist, nyársald fel a hulláját.

12 - Vix'thra

A főelIenség egy élőhalott sárkány, aki a legtöbb mágiára immunis, a lehelete halálos és tud repülni. A legjobb út a győzelemhez a következő: fuss a barlang hátsó részébe és pusztítsd el az amulettet ami az erejét tartalmazza. Így könnyebb lesz kinyírni, mert így nem tudja magát feltámasztani. A jutalom csomó lóvé + cuccok és ezzel együtt felszámoltad Valsharess élőhalott seregét.

Harc a Kapuknál

1 - Valsharess Támadása

A kapuőr átteleportál a templomba és a Seer megkér, hogy vezesd a seregét. Ha teljesítetted az összes küldetést, akkor csak drowkkal és duegárokkal kell megküzdened. Ha itt végeztél, akkor a városban vár rád egy kemény harc, meg kell küzdened drow tűzmesterekkel és mesterlövészbajnokokkal a kikötő felöl. Ha nem telesíted a küldetéseket , akkor a kapuknál nemcsak drowk, duegárok lesznek hanem balorok és ördögök is, valamint bent a városközpontban az áruló Mae''vir Ház katonái, drowk, duegárok ilithidek, beholderek és a drow bajnokok a kikötő felől. Sok sikert!!

2 - Külső Kapu

Ha elakarod árulni a Seert, akkor ki kell nyitnod a kapukat. Ha az ellenség bent van, akkor nagyon könnyű őket legyűrni, mert a fő céljuk, hogy lerombolják a kaput és így könnyű kinyírni őket, mert nem tudják, hogy utána mit csináljanak.

3 - Udvar

Balorok és ördögök lesznek megidézve. Ha ügyesen rendezed el a csapataidat ,akkor ők majd lerendezik a maradék ellenségek.

4 - Belső Kapu

A belső kaput tartanod kell, itt más síkokról idézett lényekkel kell megküzdened. Ha megvéded a kaput, akkor az ellenség megfutamodik. Mehetsz a városba harcolni.

Városközponti Harc

1 - Megelőző Védelem

Ha nem tartottad meg a kapud, akkor távol kell tartanod az ellenséget a Seertől.

2 - A Kikötő Védelme

Ha A nyugati fronton győztél, a drow kelet felől a kikötőből fognak támadni. Ez a két utolsó támadóhulláma a mesterlövészeknek és tűzdobálóknak.

3 - Végső Állás

Miután visszamész a Seerhez, ő gratulál neked a győzelemhez, és át leszel teleportálva a Valsharess erődjébe. Ha nem végeztél minden szövetségesével, akkor most kell ezt megtenned.

4 - Trónterem

Itt még egyszer felajánlja, hogy csatlakozz hozzá. Ha nem fogadod el, akkor utasítja Mephistophelest, hogy öljön meg, de az ördög a vörös nővéreket nyírja ki és hagyja, hogy kinyírd a Valsharesst. Ha kinyírtad, akkor megállítottad az árulást a felszíni világ ellen, de rászabadul egy főördög a világra. a Főördög kinyír és a pokolra jutsz, kezdődik a harmadik fejezet.


Harmadik Fejezet

Cania

1 - Kapuház

A Kaszás felvilágosít, hogy mi a helyzet. ő elmondja, ha megmondod neki az igazi nevét, akkor visszamehetsz Torilba, a felszínre a csatlósaiddal együtt.

2 - Dimenzió Kapu

Mielőtt kimész védekezz az elemek ellen, mert folyamatosan fagysebzés ér.

3 - Jégbánya

Itt a lelkek jeget bányásznak a pokol fővárosának. Ha kereskedni akarsz a démonnal ki kell szedned egy kicsi ördögöt ( imp ) az egyik darálóból ( dexterity )és megjavítani a darálót ( intelligencia ). A kicsi ördöd el fogja mondani, hogy két személy tudja az igazi nevét az egyik maga Mephistopheles, a másik az Alvó Ember ( Sleeping Man ) a legöregebb lakója a Pokolnak.

4 - A Kötekedő Bár

Ardin Swift vezeti ezt a bárt. ő pénzért infót ad. Öld meg őt és megkapod a trombitáját. amivel fel tudod ébreszteni az Alvó Embert.

5 - Az Alvó Ember Temploma

Csak úgy tudsz bemenni, hogy megtalálod a választ 5 kérdésre. Az első választ a karakter megadja, a könyvét elolvashatod amiben van a 4. válasz, a gyanús zarándok ( sullen pilgrim ) tudja a 3. választ. Már csak kettőre kell a válasz. Ha megvan mind az 5, akkor gyere vissza és mond el a válaszokat a nőnek. Adni fog egy amulettet, amivel láthatod az Alvó Ember álmát, ha magas a bölcsességed ( wisdom ). Ébrezd fel a Pandemonium Trombitával és ő kinyit egy kaput ahová ha belépsz ott találsz egy gyűrűt ami elvezet az őrző Helyekre. Meg kell kérdezned, hogy hol találod a Nevek őrzőjét, aki tudja a Kaszás ( Reaper ) igazi nevét. Ha megvannak a gyűrű darabjai 3db ( 3 oszlop a boltív alatt ), használd az egyik gyűrűdarabot és tedd sorrendbe őket =93H=94,=94F,=94L=94. Vedd fel a gyűrűt és találni fogsz az Alvó Ember szobájában egy oltárt, amiben egy hasznos sisak és más egyéb cucc van.

6 - Barlang

A bejárat mágikusan zárva van. Ha Scrivenernek segítesz, akkor kinyílik. A barlang lakójának a nevét kell felírni a falra, de előtte el kell őt vinned néhány határkőhöz ( oszlopok ), amik segítenek neki megtalálni a nevet. ő elmondja, hogy mely oszlopokhoz kell őt elvinned. A válasz : =93Treason=94 aztán =9"imension=94, és =93Infinity=94. Ezután Scrivener felírja a nevet és bemehetsz a barlangba valamint megmondja a második választ ( az Alvó Ember felébresztése misszió )

7 - A Magány Erődje

Nagy tüzet kell gyújtanod Lady Aribeth fagyott testénél és akkor kiszabadul. Szedned kell velox bogyót, amiből 3 - at kell meggyújtanod. Először meg fog támadni, de ha legyőzöd beszélni fog veled, ő tudja a választ az 5. kérdésre ( az Alvó Ember felébresztése misszió ). Ha rá tudod venni. hogy hagyja Tyrt ítélkezni ( megbocsát neki ez isten ), használhatod őt, mint csatlóst.

8 - Jégkristály

Ha belenézel a kristályba, láthatod, hogy mit művel Mephistopheles a felszínen.

Cania Meddői

1 - Átjáró

Használd az Alvó Ember gyűrűjét és ahogy kilépsz a templomból meglátsz egy ajtót, amit normál látással nem vennél észre. Ha belépsz, akkor bejutsz Cannia Medddőibe. Az első ellenfél egy démon lesz. A furcsa az, hogy át fogsz változni más formákba. A harc után tudod használni a mester amulettet ( sensei's amulet ), átváltozhatsz tündérré ( pixie), földelementálá ( earth elemental) és farkassá ( wolf ). Át kell alakulnod földelementálá, hogy a jég falat le tudd bontani, ami elzárja az átjárót.

2 - Jégtrollok

Ha legyőzted a trollokat, akkor használhatod a táborhelyüket és szedhetsz velox bogyót a tűzgyújtáshoz.

3 - Az Utánzó Kamrájának Bejárata

Ha követed a nyilakat eljutsz az Utánzó Kamrájának bejáratához.

4 - Széles Szakadék

Ha végeztél az Utánzóval, akkor már a tied a Démonkéz, amivel át tudsz jutni a szakadékon, csak egyvonalban kell állnod a fáklyatartóval és használd a Démonkezet.

5 - A Hosszú Halál Bejárata

Az Utánzó Kamrája

1 - Útvesztő

Az Utánzó elveszi a páncélodat, amit viselsz és elmenekül. Ha látsz egy fényakadályt magad előtt, vedd a gyűrűt és az akadály el fog tűnni. Ha beértél középre, meg kell küzdened néhány furcsa lénnyel, ha legyőzted őket, akkor használd a két kart és vedd fel a gyűrűt, majd a következő 2 kart is használd és kinyílik az ajtó ami a belső helységbe vezet.

2 - Drágakődobáló Rejtvény

Szedj össze drágaköveket és rakd ki őket az útra, úgy hogy egy vonalban legyenek és az út középre( 2 ) vezessen. Amikor az Utánzó beugrik a középen levő sárgakörbe használd a kart és ezzel kinyírod őt. Tiéd a Démonkéz. Meg kell küzdened a Démonkéz tulajdonosával és ha legyőzted, akkor megnyílik egy átjáró, amin keresztül kijutsz a felszínre.

A Hosszú Halál Terme

1 - A Rend

Meg kell küzdened egy erős szerzetessel, egy lich - el és még néhány ellenséggel.

2 - Kapcsolószoba Bejárata

A kulcs a szerzetesnél van.

3 - A kapcsoló

Át kell alakulnod tündérré, hogy a ládák mögé be tudj repülni, ahol a kapcsoló van, amivel megnyitod az átjárót ( de csak emberi alakban tudod használni a kapcsolót )

Rejtvény Szoba

1 - Kar - Réjtvény

Lesz egy könnyed harc, utána menj a terület szélére oda ahol a kar van. A karok használatával a nyilak irányában ( a nyilak folyamatosan változtatják az irányukat ) levő kockákra teleportálódsz át. Menj azokra a kockákra ahol 2 db kar van. Addig használd a másik kart amíg fehér fényt kapsz. 3 db ilyen kocka van, ha mind a háromnál megcsináltad a fehér fényt, akkor menj a 2 - helyre.

2 - Szobor Rejtvény

A 3 szobrot fordítsd az ajtó felé ( és ha a 3 fénysugarat megcsináltad), akkor szétrobbantják az ajtót.

3 - A Démonkéz Használata

A Kapu őrző területére kell eljutnod a Démonkéz segítségével.

4 - A Kapu őrzője

Ha kinyírtad használd a portált. Elég kemény ellenfél.

5 - A Helyek Ismerője

Kérdezd meg őt, hogy hol van a Nevek Ismerője. Erre ő adni fog egy negyedik gyűrűdarabot, ami nyit egy átjárót Cania mélyebb legmélyebb részébe.

Fagyóriások Birodalma

1 - A Jégtrollok Barlangja

2 - Az Erőd Bejárata

3 - Hasadék A Falon

Rövid bejátszás egy démonról, ami a hasadékot csinálta.

4 - Véres Háború

Más síkok lényei harcolnak egymással, ha gondolod nyírj ki mindenkit normál vagy földelmentál formában. Ha elementál vagy. akkor hajigálhatsz cuccokat amik körülötted vannak pl: fát. Az 5 - ös és a 6 - os helyre a Démonkézzel lehet csak menni.

5 - A Kapu őre

Ez itt a jégbörtön, ide egy csomó nagyhatalmú lény van bezárva. Mindenekelőtt sok ördögharcossal kell megküzdened, amik több hullámban jönnek. Utána jön a kapu őre. 6 - os helyre a Démonkézzel lehet menni.

6 - A Börtön Betörése

Alakulj át elementálá és hajítsd át a katapultot az 5 - ös helyre, aztán menj vissza. Fordítsd a katapultot a " K " - val jelölt helyre és használd. Ekkor kiszabadítod a Nevek Tudóját. ő megmondja neked a Kaszás ( Reaper ) nevét, de oda kell adnod neki az alakváltó amulettedet és az Alvó Ember gyűrűjét, ha van sok pénzed akkor megtudhatod, a csatlósaid nevét amikre szükséged lesz a végső harcban. Ha akarsz harcolni még, akkor először a többi börtönt nyisd ki a katapulttal és hagyd utoljára a Nevek Tudóját. Ha végeztél, akkor ő visszaküld az Elveszett Lelkek Városába, menj a Kaszáshoz ( Reaper ) és mond meg neki az ő igazi nevét. Pihenj és készülj fel a végső ütközetre. Használva a Kaszás igazi nevét utasíthatod őt, hogy visszaküldjön a felszíni világba. Ide már többé nem térhetsz vissza.

A Vízmélyvári Csata

1 - Az Ördög Eljön Durnanért

Egy rövid párbeszéd után Durnan eltűnik és meg kell küzdened a főördöggel. A harc előtt megpróbálja a csatlósaidat ellened fordítani, ha tudod az igazi nevüket, akkor használd, de ha magas a meggyőző képességed, akkor az is megteszi. Ha megsebzed az ördögöt, akkor ő elrepül és lávát vagy jeget varázsol a körülötted levő területre valamint elemtálokat idéz meg. Ha kinyírtad őket az ördög visszatér. Használhatod a Démonkezet, hogy különböző területekre menekülhess a téren, csak nézz körül és találsz lámpaoszlopokat illetve egy magaslati helyet is. Ha eléggé megsebezted könyörögni fog az életért. Tedd amit jónak látsz. Egy biztos, hogy az anyagi síkon nagyon nehéz kinyírni egy ördögöt.

Jó mulatást !!

By Horazon