Shadow of Undrentide végigjátszás

Első Fejezet
Közjáték
Második Fejezet

Első Fejezet
Drogan otthona
Dombtető (Nyugat)
Dombtető (Kelet)
Foothills
Elf Kripta
Blumberg
Netheri Hegyek
Kobold Barlangok
Nemes Erdő
Gnoll Barlangok
Földalatti Romok

Közjáték
Anauroch Sivatag
Stinger Barlangok
Zöld Pálma Oázis
Kel-Garas Sírja
Ao Táborhely
Kiásott Romok

Második Fejezet
Undrentide
Nagy Könyvtár
Misztikusok Tornya
Kripta Torony
A Szelek Temploma


Első Fejezet

Drogan otthona

1 - A Kezded

Ez Drogan Droganson ( törpe mágus ) háza, aki a túlélésre tanítja az ittlévőket, téged is. A láda tartalma: néhány fegyver, öltözet, és egy gyűrű amit ha egy fókuszkristály közelében haználsz, odateleportál Droganhoz. Ahogy elhagyod a szobát találkozol a többiekkel: Xanos Messarmos ( fél-ork mágus ), Mischa Waymeet ( paladin ), Dorna Trapspringer ( tolvaj ). Az utolsó tesztről és a vizsgáról beszélgetnek és Dombtető ( Hilltop ) milyen unalmas. Nem meglepő, hogy lent valami gond van és mindenki elmegy, ideje hogy te is menj vagy gyalog vagy a gyűrűddel. N

2 - Dorna Szobája

Tolvaj cuccok a ládában.

3 - Üres Szoba

Néhány kaja és egyéb cucc.

4 - Xanos Szobája

Mágikus cuccok.

5 - Mischa Szobája

Kétkezes kard, italok + Mystra imakönyve.

6 - Drogan Szobája

Ahhoz, hogy ide betudj jönni le kell menned a pincébe, a laboratóriumba és el kell venned a kulcsot a famulusától.

Drogan szobájában van néhány cucc, egy asztal amin készíthetsz fókuszkristályokat ( 1 kvarckristály + 2 phenalope, vagy ametiszt vagy aventurine, flourospar ), és egy gép aminek a neve Daráló ( The Grinder ), amivel különböző italokat gyárthatsz ( 1 kvarckristály + 1 üres üveg + 2 mocsárimag = fenberry ebből lesz 1 üveg Kéregbőr ital = Barkskin. Ha a kardot + 1 kvarckristályt teszel a Darálóba, akkor lesz mágikus kardod, aminek a neve Tinoman. 1 kvarckristály és egy Árnyékszív, abból lesz egy az Egészség Kisebb Amulettje, 1 kvarckristály + 1 zöld csíra = a Betegség - Ellenállás Gyűrűje.

7 - Drogan Megtámadása

Egy csoport kobold megtámadja Drogant és az egyikük megmérgezi. Ayala Windspear odarohan hozzád és közli, hogy az öreget megmérgezték és nem tudja teljesen meggyógyítani. Egy Harper követte a koboldokat és látta, hogy mit vittek el: 4 ereklyét, amit Drogan ( aki szintén egy Harper ) őrzött. Természetesen neked kell visszaszerezned őket és ez az utolsó megmérettetésed. A 4 ereklye: 1 mumifikálódott kéz, 1 sárkányfog, 1 torony szobra és 1 maszk. Ayala tanácsolja, hogy vidd magaddal az egyik tanítványt mint csatlóst.

Nézz körül és szedj össze mindent.

8 - Jóslás Kútja

Elveszett küldetési tárgyakat mutat meg újra.

9 - Konyha

Nézz körül és szedj össze mindent amire szükséged van.

10 - Drogan Laboratóriuma

Itt van Drogan famulusa, egy tündérsárkány, a neve Riisi, aki odaadja a kulcsot, ha jó válaszokat adsz a találós kérdésekre. A válaszok: "yes", "I will be hanged", "six".

Dombtető (Nyugat)

A házakban találhatsz cuccokat, felszerelést vehetsz a kovácsnál vagy a gyógynövényárusnál. Egy őr elmondja, hogy a koboldok délre mentek bár néhányan a városban maradtak. Ezeket nyírd ki. Ha tudsz beszélni állatokkal ( druida, vándor ), akkor azok elmondják, hogy merre találsz tárgyakat.

1 - Drogan Pajtája

Két kobold bújik meg itt. Végezz vélük!!

2 - Átkutatható Házak

Alkudozhatsz ( kaotikus pontokért ) a lakókkal és találsz néhány cuccot.

3 - Ayala a Gyógynövényárus

Ha beszélsz Ayalavál Drogan megmérgezéséről, akkor ő a gyógyszer legtöbb összetevőjét odaadja vagy meg kell venned. A sisakvirág magokat ( helmhorn berries) a főzőedényből vidd a Fortyogó Üstbe ( Bubbling Cauldron ) és Ayala meg fogja gyógyítani a törpét, de nem teljesen, bár attól függetlenül kapsz 300 xp. Ha gonosz a karaktered, akkor vigyázz mert kapsz 3 pontot a Jó felé. Ha vándor vagy és beszéltél Drogan házőrző kutyájával, akkor ő a gyógynövényárus farkasához, akitől megtudhatod, hogy van egy elásott kincs a kovács háza mögött, ha elég magas szintű a meggyőzőképességed.

4 - Fortyogó Üst

Koboldok a szakácsot túszként használják. Megölheted vagy elengedheted őket, de felajánlhatod magad túsznak a szakács helyett és kinyírhatod vagy elengedheted őket. A kocsmáros csak akkor ad jutalmat, ha a szakács túléli.

5 - Közösségi Ház

Az alpolgármester Haniah ad neked egy kis munkát: van egy próféta Piper, akit rá kell venned, hogy hagyja abba az emberek agitálását. A próféta kint van a városban. Ha illedelmes a meggyőzése, akkor rá tudod venni, hogy hagyja el a várost. De ha Fionától elhozod a kardját és odaadod neki, akkor folytatja a munkáját, mint városi őr. Ez jobb megoldás mintha megölnéd, mert Haniah csak akkor ad jutalmat, ha élni fog az ember. Veled szemben van a kapu ami a város keleti részébe vezet.

Dombtető (Kelet)

1 - Karaván

Ez egy félszerzet kereskedő karaván, akiket szintén megtámadtak a koboldok, éppen ezért a vezetőjük Katriana nem túl barátságos. Ad neked egy küldetést: találd meg a jósnőjének a jóskártyáit. Torias elmondja , hogy a koboldok északra mentek egy farm irányába és vehetsz tőle cuccokat.

2 - Jóskártyák

Az öreg farmerházban az emeleten vannak a koboldok és az egyiküknél vannak a kártyák. Ha visszaadod a kártyákat Katrianának, akkor bemehetsz a jósnő Daschnaya lakószekerébe.

3 - Daschnaya A Jósnő

Kapsz 200 xp - t illetve elmondja, hogy az egyik tárgy amit keresel egy faluban van keleti irányban.

4 - Vörös Varázsló

Egy meglepően becsületes vörös varázsló megkér, hogy segíts neki kereskedni a városban. Ha törvényes vagy jó a jellemed, akkor küld el a náthásba és kapsz néhány pontot a jellemednek megfelelően. Ha segítesz neki, akkor ezt megbeszélheted Haniahval, hogy had nyisson üzletet a fickó, de vigyázz mert valószínű, hogy meg kell küzdened Haniahval és az őrökkel ( a polgármestert is ki kell nyírnod ), ezért kapsz 200 xp - t + 100 - at a harcért. Ha egy jelöletlen házat adsz a varázslónak, akkor elad neked néhány cuccot.

5 - Nora Blake

Egy fiatal nő Nora Blake fut oda hozzád és elmondja, hogy házát megtámadták. A férje segített neki kimenekülni és visszament a csecsemőért, de még nem jött ki. Ahogy belépsz látod a férje holtestét és az egyik kobold a gyereket túsznak használja. Jó meggyőzéssel egy drágakőért megkaphatod a gyereket. Ha ügyes ( dexterity ) vagy, akkor megbolondíthatod a koboldot, aki eldobja a csecsemőt, de megtámadod akkor a csecsemő meghal. Ha visszaadod a gyereket az anyjának, akkor kapsz 200 xp - t és 2 ponto a Jó felé. Ha gonosz vagy akkor a vörös varázslónak add oda a gyerek, aki majd feláldozza.

6 - Légy Óvatos

Itt az idő hogy elhagyd Dombtetőt.

Foothills

1 - Ferran Valiantheart

Egy elf Ferran Valiantheart elfogja mondani, hogy a koboldok szétszéledtek miután a gnollok megtámadták őket. Néhányan egy elf kriptába menekültek, ez egyik pedig délre egy kicsi emberi falu felé. Neki is van egy küldetése: egy Árnyék Szarvasbika levadászása. A bika szarvából lehet elkészíteni a felesége gyógyszerét. A T - vel jelölt helyeken lehet rátalálni, de eddig csak (magas szintű "spottal=észlelés") vándorral lehetett. Ha levadásztál egyet, akkor vidd el a szarvát az elfnek, a jutalmad egy tuningolt hosszúnyíl. Ha ő eltelportálja magát, akkor fel fog bukkanni a 8 megjelölt helyen, nem tudja magát meggyógyítani, de ezt te megteheted illetve találsz egy barnamedvét amit szintén meggyógyíthatsz ( druida vagy vándor karakterekkel ).

2 - Törpe Farm

Északon van egy duegár törpe, kinek a lányát elrabolta egy óriás és vissza akarja őt kapni.

3 - Dombi Óriás Barlangja

Itt él az óriás Rumgut. Meggyőzheted, ha tudod, hogy engedje el a lányt, vagy kihívhatod egy ivászatra, várni arra hogy elaludjon és a következő étkezés után bezár téged a törpe csajhoz ott van egy kicsi alagút amin keresztül kimehetsz a törpével. Harcolhatsz is vele, de ha kezdő a karaktered akkor nehéz lesz, mivel baromi erős. Ha ezzel megvagy, akkor vidd vissza a törpét az apjához.

4 - Elf Kripta

5 - A Kéz Vigyázzon Rád

Miután elhagyod a kriptát a mumifikálódott kéz ficánkolni kezd a zsákodban, hogy felhívja magára a figyelmet. Ha elég bátor vagy, hogy használd, akkor a kéz a keleten fekvő Blumberg felé fog irányítani. Ha ehhez a kijárathoz mész és mielőtt Deekin elhagyná a területet, adni fog neked egy küldetést: szabadítsd őt föl Tymofarrar uralma alól. Aztán keresd meg újra Deekint ( Blumbergben ), hogy megkapd tőle az egyik ereklyét.

6 - Út Nether Hegyekbe

7 - Út a Nemes Erdőbe

Elf Kripta

Ha gonosz a karaktered és kinyírod a harcos szellemet, akkor kapsz néhány pontot a gonosz felé, de ha más jellemű akkor is elmozdul pár ponttal a jellemed a gonosz felé.

1 - Szobor

Ha buzgón imádkozol a szobornál akkor gyógyít. A keleti ajtó zárva van, a kulcsot a szellemtől kell megszerezned az alacsonyabb szintről.

2 - Nilmador

Nilmador egy elf szellem megkér, hogy tisztítsd meg a kriptát a koboldoktól és ad néhány infót az óriáspókokkal kapcsolatban.

3 - A Pókok Relytekhelye

A nyugati sírkamrában ki kell nyírnod a pókok fészkét beleértve a gubókat is. Ha ezzel megvagy, akkor Nilmador ad egy kis segítséget: aktiválnod kell egy csapdát amivel kinyírhatod egyszerre az mindet, illetve megkapod a kulcsot amivel kinyithatod a felsőbb szinten levő keleti ajtót.

4 - Élőhalott Küldetés

Egy nyughatatlan szellem megkér, hogy találd meg a kardját. A padlón fekvő egyik holtestnél van. A jutalmad: választhatsz 1 db tárgyat a kincses ládájából.

5 - Titkos Ajtó

Ebben a titkos szobában van egy kar, amivel aktiválni fogsz egy gázcsapdát. ott ahol a koboldok megbújtak. Van itt még néhány fegyver és sisak, a sisak megvéd a gáztól.

6 - Kobold Vezér

A vezérnél van a mumifikálódott kéz amit keresel.

7 - CLOAK OF ASCELHORN

Itt van Ascelhorn Köpenye egy rejtvénycsapda közepén. A megoldás elég fájdalmas, de ha sietsz, akkor csak menj a sarkokra amiket energia talál el, de téged nem fognak megsebezni, a csatlósod nem fogja érteni a szitut. Én egyszerűen berohantam elvettem a köpenyt és eltelportáltam magam.

Blumberg

Blumberget kifosztották a gnollok, akik a koboldokat keresték.

1 - Haldokló Ember

A haldokló ember megkér, hogy gyógyítsd meg vagy öld meg a jellemedtől függően cselekedj, de ha meggyógyítod akkor egy gnoll íjász ki fogja nyírni.

2 - Deekin

Deekin egy kunyhóban bujkál és nála van a torony szobor. Közli, hogy el van törve és csak akkor adja oda, ha beszélsz a mesterével hogy szabadítsa fel őt a szolgasorsból. Az ő mestere egy sárkány, tehát nem lesz könnyű. Kövesd a kobold nyomokat észak felé a Nether Hegységbe.

Netheri Hegyek

1 - Ork Barlang

Gyilkold meg mindet, a vezérüknek van egy mágikus hosszúnyila.

2 - A Kobold Barlangok

Kobold Barlangok

1 - Barlang Rejtvény

Itt elég sok kobold van. Miután végeztél velük meg kell oldanod a rejtvényt. Mozgasd a karokat ebben a sorrendben: Észak - Keleti, Dél - Nyugati, Dél - Keleti, Észak -Nyugati.

2 - Kobold Vezér

Nyírd ki a koboldokat és aztán be tudsz menni a vezérhez. Bár lehetsz diplomatikus is, bár nem érdemes.

3 - Bejárat az Alsó Szintre

Ha végeztél a koboldok mészárlásával, akkor használd a vezér uralkodó pálcáját és használd a furcsa gépnél. Mögötte van egy titkos ajtó, ami a mesterhez vezet. A másik megoldás: ha kiszabadítottad a Master Jumper - t, akkor ő egy csapat koboldot irányít a szikla eltávolításához.

4 - Kobold Védelmezők

A koboldok 1d6 fagysebzéses fegyverekkel támadnak.

5 - Oxen Pásztora

Itt egy oxen karám van, nyisd ki és eltapossák a koboldokat. .

6 - Tymofarrar

A mester egy fehér sárkány, aki elmondja, hogy felbérelt egy mágust, hogy ellopja a műtárgyakat. A mágus neve: J'Nah,de ő elárulta a sárkányt. Kapsz tőle egy adag port, ami legyengíti a mágust. Ha "gondolod" nyírd ki és a fejét vidd el Deekinnek bizonyítékként, hogy a mestere halott és így ő már szabad, de kérd el tőle a tornyot, de ezt később is megteheted ( ajánlott ) A portál a Nether Hegységbe visz a barlang bejárata elé.

Nemes Erdő

1 - Barlang Rendszer

Van néhány barlang az erdőben, kettő pedig egymásba csatlakozik. A barlangokban banditák és mumusok ( bugbears ) vannak. Ha a bandavezértől megszerezted a kulcsot, akkor bemehetsz egy furcsa kamrába ahol egy fénylő koporsó van. Öld meg a múmiát ami a koporsóból jön ki és szedd össze a koporsó tartalmát.

2 - A Remete

Egy remete él itt, akit nem érdekel a te küldetésed, de kereskedhetsz vele illetve el tud teleportálni oda ahol eddig voltál 500 aranyért. Van egy gépe ami újratölti a mágikus tárgyakat 100 aranyért fejenként. El tudod adni a küldetésed tárgyait kivéve a toronyszobrot. Ha eladod a 3 tárgyat, akkor 9 ponttal eltolódik a jellemed a kaotikus jellem felé, amikor visszatérsz Droganhoz és rákérdez a tárgyakra.

3 - A Gnoll Barlang Kijárata

Gnoll Barlangok

Gongok vannak a barlangban, amik riasztják a gnollokat.

1 - A Szolgák Karámja

Ezeket az embereket a mumusok hurcolták el Blumberből. Ha kiszabadítod őket és Dombtető felé irányítod őket, akkor kapsz 200 xp - t.

2 - Fogoly

Ha kiszabadítod őt, akkor ő megkér hogy vezesd ki őt a barlangból és megtudod, hogy ő a dombtetői kovács testvére.

3 - Gnoll Vezér

Megegyezhetsz vele, hogy segítsenek a mágus elleni harcban, de így már nem tudod kiszabadítani a rabokat illetve a gnollok cuccait összeszedni, mert ez már provokálná őket. Én kinyírtam őket.

4 - A Földalatti Romok Kijárata

A vezér kamrájában levő kötéllel tudsz lemenni.

Földalatti Romok

1 - Az Útvesztő Megoldása

Egy kobold teteménél van egy üzenet, hogy hogyan éld túl az útvesztőt. Nyomd meg a kart a főteremben és kövesd a fényeket. Miden úton elementálokkal kell megküzdened. Használj rezisztencia növelő italokat vagy varázslatokat. Ahogy végzel az elementálokkal vissza leszel teleportálva a karhoz.

2 - Mágikus Medence

Miután legyőzted az elementálokat kapsz egy jelet amit a mágikus medencében használhatsz a kartól délre van. Dobd a jelet a medencébe és nyomd meg az egyik szimbólumot. Így lesz egy köved amivel egy elementált tudsz teremteni ami megegyezik azzal a szimbólummal amit megnyomtál. Tudsz még 2 jelet szerezni amivel megnyomhatod a négy - elem szimbólumát és így elkészül a Védelem az Elemektől Köpeny, de csak ha képes vagy " boszorkányságra ", a megfelelő mágiát az E - vel jelölt területeken levő elementális helyeken pl: Fáklya mágiát a Bölcsesség Vizein és kapsz egy mágikus tárgyat. De csak az egyik helyen fog működni.

3 - Az Ősi Terem Kijárata

Ha kinyírtad az elementálokat beléphetsz J'Nah rezidenciájára.

4 - J'Nah és Hívei

Ahogy a terem végébe érsz látni fogsz egy rövid bejátszást J'Nah és követőiről ahogy követnek egy csuklyás figurát. Úgy tűnik, hogy csuklyás izgatott amiatt, hogy J'Nah ellenséggé tette a sárkányt és sürgősen meg akar kapni egy gömböt amit J'Nah - nak fel kellet volna ajánlania neki. J'Nah egyezkedni fog veled, hogy öld meg a sárkányt. Használd a legyengítő port és nyírd ki, vagy ha megegyeztél a gnollokkal, akkor hagyd hogy ők nyírják ki.

5 - Kijárat a Nemes Erdőbe

J'Nah famulusa egy lidérc aki visszateleportál téged az erdőbe egy palack ital vagy egy varázslatért cserébe. Ha magas szintű a meggyőzőképességed akkor ingyen is megteszi.

A Jég Amulettje amit J'Nah - tól szereztél segít megölni a sárkányt. Védelmet ad a fagyás sebzésre. Ha kinyírtad a sárkányt, akkor vidd el a fejét Deekinnek, aki majd odaadja az utolsó tárgyat ( toronyszobor ). Deekint Blumbergben találod meg egy kunyhóban. Amikor visszaviszed a szobrot Drogannak, akkor ő és Ayala elhatározzák, hogy el kell vinned a szoborban levő gömböt egy Garrick nevű embernek. A félszerzet karaván fog téged elvinni és ezzel vége az első fejezetnek.


Közjáték

Anauroch Sivatag

1 - A Stinger Rejtekhely

Miután beszélsz Katrianához, a stingerek megtámadnak. A kísérőd eltűnik a harc végén, tehát az első küldetésed a kísérőd megtalálása. A karaván lesz a bázisod és Katrianával tudsz kereskedni.

2 - Daschnaya

Daschnaya meg fog gyógyítani és vehetsz tőle italokat. Ő még ellát néhány információval a sivatag történetéről és hogy mi várhat rád. Ez a sivatag is a Netheril Uralkodó birodalmának a része volt, ami otthont adott masszív repülő városoknak. A jóskút az ő kocsijában van.

3 - Lyukak

Itt tudsz a felszín alá menni.

4 - Stinger Barlangok Kijárata

Stinger Barlangok

1 - Felső Szint

Itt egy csomó dolgot összeszedhetsz, de vigyázz mert ahogy beérsz középre egy manticore fog megtámadni. A hullájában lesz egy gyémánt és kutasd át a szintet a tárgyak miatt.

2 - Az Alsóbb Szintek Kijárata

3 - Stinger Főpap

A sorsod az, hogy a főpap föláldozzon. Gázolj át a stingereken és a vámpírokon és nyírd ki a főpapot és zúzd szét a szentélyt. Ekkor minden élőhalott össze fog esni.

4 - Portál a Felső Szintre

A szentély mögötti portál visszavisz a felső szintre, aztán mászd meg az egyik sziklát és menj vissza a karavánhoz. Most már tovább mehetsz a Zöldpálma Oázisba.

Zöld Pálma Oázis

Katriana közli veled, hogy kevés a víz és hogy a helyiekkel nincs túl jóban és így az ő csapata nem kap vizet.

1 - Zombi Harc

Ahogy meglátod a helyieket látod, hogy megtámadták őket a zombik. Miután végeztél a zombikkal a vezetőjük közli, hogy nincs vizük, mert egy mumus az erejével kiszárította. A következő feladatod az, hogy nyírd ki a szellemet úgy hogy találd meg azt a pálcát amiben az életereje van és helyezd a pálcát Lathander oltárára.

2 - Al - Rashid Katakombája

Ezt a küldetést nem muszáj megcsinálni, de célszerű. Ha végzel az összes zombival és szoborral, utána megoldod a rejtvényt, akkor megkapod a Sivatag Dühöngése fegyvert, ami egy mágikus buzogány és jó segítség az élőhalottak gyilkolászásában. A rejtvény megoldása: csak nézz körül mindegyik zászlónál és szedd össze a rúnaköveket és tedd őket a nyomólapokra X alakban ( 4 átlósan, 3 a sarkokra ), ha ezzel megvagy állj az üres sarokra és kinyílik a szarkofág.

3 - Kel - Garas Sírja

4 - A Hajnalúr Temploma

Ha végeztél Kel - Garas - sal akkor menj be.

Kel-Garas Sírja

1 - A Szent Bosszúálló

Ezt a szakaszt csak paladinok tudják megcsinálni. Meg kell küzdeni néhány élőhalott szerzetessel. Ezen a félreeső szakaszon egy mágikus hosszú kard ( mágiatörés varázslat ) a jutalom. Nem könnyű megszerezni, gyorsítsd fel magad és mialatt a csatlósodat támadják vedd fel a földről egy hullától és nem lesz többé gondod az élőhalottakkal.

2 - Titkos Átjáró

Használd ezt az átjárót és elkerülöd a tűz csapdákat.

3 - Fekete Csontváz Őr

Meg kell küzdened Fekete Csontváz Őrrel, hogy beléphess.

4 - Jergal Oltára

Imádkozhatsz az oltárnál vagy leköpheted az oltárt néhány jó pontért és még harcolhatsz két szoborral két rubintért.

5 - Titkos Ajtó

Ez egyenesen Kel - Garashoz vezet.

6 - Kel-Garas

Kel-Garas múmiája van itt, miután legyőzted a Métely Pálcáját és menj vissza az ajtóhoz. Így automatikusan kijutsz a barlangból. Menj egyenesen a Hajnalúr Templomába.

Kel-Garas lelke megpróbál megállítani amikor a pálcát az oltárra helyeznéd, de ha elég gyors vagy és magas az életerő pontod, akkor keresztülvághatsz a pengefalon amit a szellem teremtett az oltár elé. Miután a pálcát az oltárra helyezed, Kel - Garas és a csontváz harcosok elpusztulnak és a beduinok visszakapják a vizet illetve a karaván is megkapja a vizet és mehettek tovább.

A Gonosz Megoldás

Ha megegyezel Kel - Garassal, akkor meg kell ölnöd a beduinok vezérét. A jutalmad egy tőr amit ha az oltárra helyezel, akkor lesz egy + 2 - es rövidkardod ( Jergal Karma )ami vakságot okoz és 13 pontot kapsz a kaotikus és gonosz jellem irányába. De még így is kinyírhatod Kel Garast. A vizet a karaván így is megkapja és mehetsz tovább.

Ao Táborhely

1 - A Kapu Őr

Az őr informál, hogy Garrick a templomban van és gyógyítják, mert valami baj történt a régészeti ásatáson és súlyosan megsérült.

2 - Torias és a Hobgoblin Kereskedő

Torias és a hobgoblin kereskedő megkérnek arra, hogy szerezz az Aok szent borából. Hogy teljesítsd a küldetést alkut kell kötnöd az aoisták miniszterével a templomban és Musharakkal, a kereskedővel. Javasold a miniszternek, hogy adjon engedélyt Musharaknak a bor eladására ami a templomnak bevételt jelentene. Ezután javasold Musharaknak, hogy a bor eladásából származó haszonból adjon részesedést a templomnak. Ezért kapsz 1000 xp 2000 aranyat, és egy amulettet Toriastól. Miniszter ad egy tesztet amit ha teljesítesz, akkor Ao követője lehetsz. A válasz a gondolkodás ( "thought" ) és kettő imádkozó ember azt hiszi majd rólad, hogy te vagy Ao egyik inkarnációja. Ráveheted Őket, hogy ajándékozzanak meg ( egy gyűrű és egy amulett ring +3 AC bonuszt ad), bár ha jó a jellemed akkor egy kicsit szenvedés lesz. A harmadik imádkozótól is szerezhetsz ajándékot, ha a másik kettőt figyelmen kívül hagyod. A jutalom Ao Köpenye ami +2 AC bonusz, +1 bonusz a CON - ra, +1 bonusz az elmére ható mentődobásokra.

3 - Garrick

Gyógyítsd meg Garricket, ahogy belépsz a templomban és ő azonosítja a toronykristályt ami egy mythallar. Garrick elvállalja, hogy megfejti a mythallar titkát és ha kiszabadítottad Kel - Garast, akkor elveszted a "Destroyer". Beszélhetsz azzal a nővel aki ápolta Garricket és kaphatsz tőle 1000 tp - t, ha közlöd vele, hogy tudod a választ a kérdésére. Miután Garrick meggyógyult közli veled, hogy a kristály egy ősi ereklye még abból az időből, amikor még a sivatagban volt egy gazdag város. Ha a kristály eltörik, akkor nagy pusztítást okoz. De ez egy kulcs ami határtalan erőt adna a misztikus csuklyás alaknak. Garrick megkér, hogy menj az ásatásra és harcolj a csuklyás alakkal amíg ő Drogantól kér segítséget.

4 - A Kiásott Rom Kijárata

Menj egyenesen a vízeséshez át a hídon és menj le a lépcsőn.

Kiásott Romok

Az alagútrendszerben találsz láncokat amiket ha meghúzol, akkor egy adag szikla hullik a nyakadba, bár kapsz ezért egy kis aranyat.

1 - Mágikus Gömb

Ha erre a gömbre varázsolsz 3 védekező mágiát, akkor kapsz egy pálcát, ami naponta egyszer tudja mindhárom varázslatot.

2 - Lánc

Ha a láncot meghúzod, akkor kapsz egy övet.

3 - Pajzsőrző

Pajzsőrző - gólemmel kell megküzdened, ha összeszeded a földön heverő csontváz cuccait. 8 szintű karakterrel nem vészes. A csontinál van egy palack követ hússá varázsital, amire szükséged lesz a következő szobában.

4 - A Rejtélyes Szfinksz

A szoba végén egy titkos ajtó vezet a szfinkszhez. Győzd le a baziliszkuszt és használd a követ hússá varázslatot a szobron. Válaszolj a szfinksz találós kérdéseire: tűz, büszkeség, 10 férfi és 6 nő (Fire, Pride, 10 males and 6 females) és kapsz 300 xpt.

5 - Furcsa Gép

A rúnák szerint használhatsz belladonnát, slaad nyelvet a gépben és készítess vele egy követ. Sárkányvér és tündérpor is működik. Bármelyik összetevőt használod minden esetben más mágikus követ kapsz, de csak egyszer lehet használni a gépet. 2 adag sárkányvérből kőbőr varázst tudó követ kapsz, melyet 20 - szor használhatsz.

6 - Hasadék

Ahogy a templom közepére érsz találsz egy hasadékot ami a Formianok kaptárába vezet. Miután összeszedted a cuccokat és megölted a kaptár felét, a királynő fegyverszünetet ajánl és katonákat ad segítségül. Nem nehéz kinyírni a slaadokat, de használhatod a hívó eszközt amivel hívhatod a formoriánokat, vagy a követ amit készítettél.

7 - Drogan és a Portál

Ahogy belépsz a portálszobába előtűnik Drogan és elmesél egy sztorit egy titokzatos ellenségről. A neve Huerodis, aki tanonca egy hatalmas lichnek, kit a Harperek öltek meg. Ő a mythalart akarja, hogy a birtokába kerüljön az ősi Netherese tudás. Drogan közli, hogy találd ki hogyan működik a portál addig ő megpróbálja megtalálni Huerodist. Aktiválnod kell az oszlopokat az oldalsó szobákban. A kristálygömb ad némi segítséget, de itt a megoldás: NE, W, SW, SE, NW, E. A térképen: 8, 9, 10, 11, 12, 13.

Ahogy aktiválódik a portál, Drogan közli, hogy a templom beomlik a barlangba. Közli veled, hogy ő nyitva tartja a portált amíg te átmész egy másik Netherese városba és így ő feláldozza magát.

8 - Oszlop

Az első oszlop amit aktiválni kell.

9 - Oszlop

Az második oszlop amit aktiválni kell.

10 - Oszlop

Az harmadik oszlop amit aktiválni kell.

11 - Oszlop

Az negyedik oszlop amit aktiválni kell.

12 - Oszlop

Az ötödik oszlop amit aktiválni kell.

13 - Oszlop

Az hatodik oszlop amit aktiválni kell.

14 - Asabi Harcosok

Elég gyengék ezek a harcosok.

15 - Kővévált

Huerodis egy medúza aki téged és a csatlósodat kővé változtat mielőtt elvenné tőled a mythallart, amit arra használna, hogy Undrentide városa ismét repüljön. Nem tehetsz semmit addig amíg az asabik a mesterükhöz nem visznek, aki egy kereskedő és rabszolga - kereskedő, a neve Ashtara.


Második Fejezet

Undrentide

Ashtara kiszabadít a kő fogságából egy rabszolga lánccal, csak neki engedelmeskedsz illetve megtarthatod a cuccaidat és kereskedni fog veled, mintha normális kereskedő volna. Ő azt akarja , hogy nyírd ki a gólemeket a templomban , hogy az ő szolgái összeszedjék a kincseket, de ezt te már megtetted. A térképen G - vel jelölt pontokon vannak a gólemek. Jó vadászatot!

Keleti Szárny

1 - A Gólem Komornyik

Az északi szárnyba lépve van egy szoba amiben egy gólem komornyik vár, aki elmondja, hogy meg kell szüntetned a mágikus védelmet Huerodis szobája körül. Infót ad arról, hogy hol találod meg a gyűrűt, amivel könnyebben letudod győzni a gólemeket. Ha megölted a gólemeket, akkor sem fogja Ashtara levenni a szolgaláncot, de hagyja, hogy megkeresd a Három Szelet ami ahhoz kell, hogy megszüntesd a mágikus védelmet Huerodis szobája körül.

2 - Nagy Könyvtár Bejárata

Nyugati Szárny

3 - Varázslók Tornya Bejárat

4 - Kripta Torony Bejárata

5 - A Szelek Temploma Bejárata

Nagy Könyvtár

1 - Bejárat

Egy sor kicsi ördöggel és elementálokkal kell megküzdened, ahhoz, hogy eljuss a kettő könyvhöz. Az egyik üres a másik írott.

2 - Könyv

Ahogy elolvasod az írott könyvet, átteleportálódsz a könyvbe, ahol harcolnod kell és meg kell találnod egy másik könyvet és egy tollat ( quill ), ami ahhoz kell, hogy eljuss a pokolba.

Szokatlan Belső

3 - Pokol

A pokolban segítesz egy ősmágusnak harcolni szukkubuszok ellen és ha ezzel megvagy, ő elmondja, hogy hogyan szerezheted meg a Bölcsesség Szelét. Megölheted vagy meggyőzheted arról, hogy adja oda a tintatartót és utána keresd meg a könyvet, ami visszateleportál a könyvtárba.

A tintatartóval és a tollal a könyvekben leírt regények végét újraírhatod és tanulhatsz a pokolról. Ha ezt megteszed megkapod a lovagot és a varázslót az előző fejezetből, akik később segítenek harcolni a Bölcsesség Szele ellen. Jobb a ezt teszed, mert a Bölcsesség Szele szinte mindenre immunis, teleportálásra képes és teljesen meg tudja magát gyógyítani mielőtt elkapnád. Ha van magas támadó bónusszal tuningólt fegyvered és felgyorsítod magad kitudod nyírni.

Pokol

4 - Üres Könyv

Úgy kell megküzdened a Bölcsesség Szelével, hogy írnod kell róla egy történetet egy üres könvbe. Ízlés szerint választhatsz helyszínt a 3 lehetőség közül. Ha magas az intelligenciád, akkor egy negyedik helyszínt is választhatsz, ami egy sziget ahol megküzdhetsz a Bölcsesség Szelével és a szigeten van egy láda ami tele van drágakövekkel, ékszerekkel.

Misztikusok Tornya

1 - A Torony Magyarázata

Át kell magad teleportálni az árnyék portálokon, de csak árnyékkővel tudsz teleportálni, tehát meg kell küzdened árnyékharcosokkal minden egyes kőért. Végeredményül eljutsz majd egy nagyobb kamrába, ahol egy látsz majd egy rövid bejátszást arról, hogy egy árnyék lich magára veszi a Sötétség Szelét.

2 - A Misztikus

Ahhoz, hogy megtaláld elkell menned a hálószobájába és meg kell keresned az íróasztalát. Találni fogsz egy hordozható ajtót amit a padlón kell használni. Minden mágiarezisztenciát végy magadra amid csak van, mert az árnyékmágus és a kegyencei nagyon erősek együtt.

Kripta Torony

Az utolsó Szél a keleti szárnyban, a Kriptatoronyban van. Természetesen egy halom élőhalottal lesz szerencséd találkozni.

1 - Első Emelet

Az első emelet tele van negatív - energia csapdákkal és néhány szarkofággal, amit szét kell zúznod, mert folyamatosan jönnek belőlük az élőhalottak.

2 - Második Emelet

Égő halottakkal van tele, de ezek nem ellenségesek, csak tüzet gerjesztenek maguk körül.

3 - Harmadik Emelet

Itt előbukkanó kapuk vannak, amik egy idő után eltűnnek, ha szétzúzod akármelyik kaput, az megjavítva újra feltűnik majd eltűnik. A bejárattal szemben van a kijárat, ahol egy csontgólem vár.

4 - Negyedik Emelet

Itt van a Halál Szele. Zöld aura védi, ami zombikat teremt, ha megközelíted. Addig kell ütnöd, amíg az aurája el nem tűnik, de közben a zombik téged támadnak. Ha abbahagyod a támadást, akkor az aura újra erős lesz. Ha az aura halványul, akkor sebződni fog. Amikor kijön a nagyobb szel zombi, akkor nyírd ki és ezáltal nem lesz többé gondod a többi zombival. Ez a zombi nagyot sebez a kaszájával. Ha kinyírtad a Halál Szelét, akkor készen állsz, hogy belépj a templom belső szentélyébe, ahol megküzdhetsz Huerodisszal.

A Szelek Temploma

1 - Első Emelet

Az első emeleten medúzákkal és kampósrémekkel kell harcolnod. A terület sűrűn csapdázott, jó ha viszel magaddal egy tolvajt.

2 - Második Emelet

Itt egy sokfejű démon van a terület közepén, ami csak akkor jön elő, ha a középső terület szélére mész. Tüzet okád és nagyot sebez, de megtámadni nem lehet. Ha az egyik közeli oltárra húst teszel akkor eltudod csábítani és középről és nem fog addig bántani.

4 kar van a sarkokon ( a térképen L betűvel jelezve ). Mindegyiket használnod kell, hogy kinyisd az ajtót, ami Huerodishoz vezet. Kísértetekkel és szellemekkel kell megküzdened.

3 - Huerodis

Minden lehetséges védelmet pakolj magadra és mentsd el a játékot, mielőtt belépsz ide. Minden mythallart össze kell törnöd és csak akkor tudod őt megsebezni. Ha ezzel megvagy próbáld meg minél gyorsabban végezni vele, mert Bigby Keze ( valamelyik ) varázslatot nyomja el. Jó tanács: mozgásképtelenség, paralízis, bénulás ellen védelmet venni pl: a Szabadság Öve vagy Köpenye.

Harmadik Emelet

A vége egy rövid sztori, hogy megmenekültél az Árnyéksíkról és többé nem hallottak rólad. A rabszolgaláncod elszakadt, ahogy Asthara meghalt. Most már szabadon kalandozhatsz. Sok sikert a Mélysötét Hordái kieghez.

Jó mulatást !!

By Horazon